Monday 7 April 2014

Oamenii din jurul meu

Oamenii din jurul meu nu sunt doar siluete de mucava înfipte de-a lungul drumurilor mele pentru decor.
Ei nu sunt manechine de butic care să-mi arate cum să mă îmbrac pentru a avea succes.
Oamenii din jurul meu nu sunt termeni de comparaţie, nu sunt standarde la care să aspir sau de care să mă feresc.
Oamenii din jurul meu nu sunt piese de muzeu de contemplat sec din când în când ca să-mi scriu apoi recenziile acide.
Oamenii din jurul meu nu sunt obstacole de care trebuie să mă feresc.
Oamenii din jurul meu nu sunt schele şi contraforţi.
Oamenii din jurul meu nu sunt unelte şi maşini. 
Oamenii din jurul meu nu sunt rampe de lansare şi nici covoare roşii. 
Oamenii din jurul meu nu sunt spectatorii de la care să aştept urale sau fluierături.
Oamenii din jurul meu nu sunt tot timpul frumoşi.
Oamenii din jurul meu nu sunt întotdeauna urâţi.


Dar mai ales, oamenii din jurul meu nu sunt greutăţi atârnate de picioare.
Şi oamenii din jurul meu nu sunt ziduri de închisoare.

No comments:

Post a Comment