Tuesday 22 April 2014

O saptamana de maruntisuri

Am adunat o mica colectie de maruntisuri care m-au facut sa zambesc macar o data pe zi, intr-o saptamana care n-a fost tocmai stralucita. As fi vrut sa renunt de cateva ori, ultima data chiar azi la pranz, aproape convinsa ca toate maruntisurile astea nu vor putea compensa ceea ce merge prost. Dar mi-am promis sa nu fac asta. Sa nu renunt si sa nu ma scufund. Mai ales acum ca m-am intors la mine, in casa cu pisici multe, si e liniste si am gasit maruntisurile astea prin portofel si e ok. Totul e ok. Merita sa lupti pentru maruntisurile astea, macar. 

Day 42 - Marti,  15 aprilie, felicitare de Paste si cartonas cu pisoi de la C., 12 ani.
Day 43 - Miercuri, 16 aprilie, doua cartonase si un stegulet pe care l-am uitat la tata, de la M., 8 ani














Day 44 - Joi, 17 aprilie, o cina cu pizza acasa la unul dintre copilasii mei. Momentul in care nu mai esti doar profa de franceza. 

Day 45 - Vineri, 18 aprilie, zi lenesa, fara meditatii. Plimbare prin ploaie. Cu haine colorate si cu pantofii potriviti, o placere. 

Day 46 - Sambata, 19 aprilie, cea mai buna placinta de mere din lume, facuta de mine si tata. 

Day 47 - Duminica, 20 aprilie, am desenat din nou, dupa muuulta vreme. Update cu desenele in curand. 

Day 48 - Luni, 21 aprilie, greu azi. Dar macar la sfarsitul zilei, adica cam pe acum, mi-am regasit echilibrul si speranta la masa mea, cu pisicile mele si muzica mea. Pentru azi e suficient.

No comments:

Post a Comment