Thursday 14 June 2012

Ce am ales sa nu uit

Printre altele:

  • Una din ultimele nopti la camin cand era vara si extrem de cald si invatam pentru un examen idiot si greu si mirosul de tei ne ametea pe mine si pe prietenele mele si ne-am luat picioarele la spinare si am iesit dupa crengi de tei. Si portareasa ne-a dat cirese si am mancat cirese la 2-3 dimineata si am mirosit tei si am fumat o tigare. Sau 2. Si a fost frumos.
  • Una din ultimele zile de dinainte de liceu, vacanta plina de sperante si iubiri ratate, asa cum e mereu la varsta aia. Am jucat bedminton cu EL, cu rachete imprumutate de la o vecina la care nu tineam extrem de mult. Si erau atat de bune rachetele incat trimiteau fluturasul sus sus de tot si le-am dat naiba de reguli si de dimensiuni legale ale terenului si am jucat tare si alergam dupa fluturas prin toata parcarea. Si a fost frumos.

No comments:

Post a Comment