Thursday 14 June 2012

All in a day's work

Suna alarma, eu visez ca plec in excursie cu copiii. Ma imbrac, imi iau rucsacul si plec. Ma intalnesc cu ceilalti profesori, urcam copiii in bus. SHIT! Nu m-am ridicat din pat! Ma mai uit o data la ceas. Mai am timp... 5 minute. Atat. Nu mergem la munte, mergem la nunta, deja ma gandesc ce sa mai dansez si cu cine. Conteaza cu cine? SHIT! Tot nu m-am ridicat. ACUM, DAIANA, ACUM!! Dap, acum.... ACUM!
Sar din pat si ma uit la ceas! 7.24. Am fix 6 minute sa ies din casa daca vreau sa prind metroul care trebuie. Dar TREBUIE sa ma duc la baie. A Silent Warrior must do his duty before all else!
Plec prea tarziu. ALEERRGG! Inca mai sper sa nu fie apendicele chestia aia care ma doare de trei zile. Pierd metroul. Nu-i nimic, il iau pe urmatorul si iau un taxi. NO WALLET! DAMN! Asta inseamna nu cartela de metrou, nu bani, nu acte. Ajung la RATB. Ajung tarziu la Republica. La capatul autobuzului, ma prinde controlul. Demonstrez ca n-am acte. Scap cu o mustrare. Si multi multi draci.

Still wondering, oare e posibil sa am si eu o zi normala cap-coada, fara sa uit sparg scap calc pe picioare, fara sa ma impiedic sa ma lovesc sa ma ranesc sa scuip cand rad fara sa imi scape ceva jenant pe jos fara sa mi se vada nadragii fara dezacorduri fara ...

I love my friends care s-au obisnuit sa creeze zone de siguranta in jurul meu dar tare mi-ar placea sa am si eu o zi de concediu, fara mine, daca se poate...

No comments:

Post a Comment