Monday 31 March 2014

3 în 1- 25, 26, 27 Happy days

Din raţiuni de lipsă de timp şi de acces la internet de vreo două zile încoace, revenim azi în forţă cu:


ZIUA  25, sâmbătă, 29 martie - Gustul copilăriei

Copilăria mea are gust de La Vache Qui Rit deşi azi e prima dată când chiar mănânc sortimentul ăsta de brânză topită. E una dintre primele reclame colorate pe care mi le amintesc de la televizor, dintr-o vreme când reclamele nu prea erau colorate şi nu aveau văcuţe zâmbitoare şi melodii simpatice. Ar trebui să zic totuşi că are gust de "lavaşkiri" pentru că, de fapt, asta am auzit şi înţeles ani de-a rândul şi am fost convinsă că e un cuvânt în rusă. Cred că abia prin liceu am avut revelaţia că era de fapt vorba de o vacă francofonă care râde.


ZIUA 26, duminică, 30 martie - Iarba verde de acasă

E vorba de sentimentul ăla de siguranţă deplină pe care îl am de câte ori merg la ai mei în Roşiori. De felul în care nu pot scrie sincer decât la masa mea de acolo, unde mi-am făcut temele în liceu, unde mi-am scris jurnalele şi mi-am plâns copilăria inexistentă şi adolcescenţa ratată. Acolo unde nu e mereu bine sau cald dar e cu siguranţă acasă. Despre pisica mea multicoloră cu care m-am făcut mare şi care l-a salvat pe tata.


ZIUA 27, luni, 31 martie - Pantofărie

După două zile de melancolie, azi o fericire mică şi simplă. Pantofi noi şi coloraţi :)

No comments:

Post a Comment