Friday 27 April 2012

Words are very unneccesary??

Iarta-ma, Te iubesc, Nu te mai iubesc, Ma doare, Ajuta-ma, Esti bine? M-ai ranit, Tu?, Esti minunat, Mi-e frica, Am gresit, Ai gresit, Vreau sa fiu cu tine, Vreau sa fiu singur, Te-am iertat, Imi plac pisicile, Nu mai plange, Imi vine sa plang, M-ai infuriat...

Cand ai spus asta ultima data? Cand ti-ai privit prietenii in fata si le-ai spus exact ce simti, fara metafore, fara insinuari, fara apropouri, fara sa ii sau sa te menajezi?

Nu vreau sa ma prefac acum ca sunt batranul intelept care sta in turn si stie adevarul universal. Nu am pretentia ca am descoperit piatra filosofala sau leacul tuturor bolilor. Dar nu mai am rabdare, nu mai pot sa ghicesc. Sunt obosita si confuza si incerc foarte tare sa imi mentin principiile intacte, sa nu fac compromisuri si sa nu fug si sa trantesc usa in urma mea doar pentru ca nu mai am putere sa lupt. Si nu mai pot sa tac.

Vreau sa pot fi sincera cu brutalitate si vreau ca toata lumea sa fie la fel in jurul meu. Vreau sa pot spune:


" Am citit un jurnal din liceu azi si mi-am adus aminte de tine. Te-am iubit intotdeauna si inca te mai iubesc. Esti singurul care n-a disparut niciodata."

" I don't really like myself dar ma prefac ca da pentru ca stiu ca tata o sa sufere daca ma vede pe mine plangand."

" Daca stiam ca raman singura, nu as fi luat trei pisici. Si uneori, cand sunt foarte trista, imi doresc sa fiu absolut singura."

" Azi am gresit si imi pare rau. Am fost egoista si nu pot sa iti promit ca e ultima data cand o sa o fac. Dar o sa incerc sa nu te ranesc pentru ca nu vreau sa te pierd."

" M-am indragostit si mi-e frica de tine."

" Azi m-ai ranit. Am sa iti spun de ce si am sa te ascult si o sa ramanem prieteni."

" Am nevoie de ajutor. "

" I need my sex drugs rock'n roll cigarets and wine desi stiu ca tie nu iti place asta si ai sa ma judeci."

Asa ca, azi words are necessary. Nu mai pot sa sufar in tacere si sa imi plang de mila ca nimeni nu ma intelege. Am ajuns sa pricep ca nimeni nu e pe deplin fericit si lipsit de griji si ca lumea nu se invarte in jurul meu. Ceea ce inseamna ca vor exista zile intregi in care prietenii mei nu vor ghici ca mi-e rau pentru ca le e lor rau sau pentru ca ii tin deliberat la distanta. Ceea ce inseamna ca vor fi zile in care o sa  am nevoie de ajutor si telepatia nu o sa functioneze si nu va veni nimeni decat daca ii chem eu. Vor fi zile in care nu o sa pot raspunde la telefon ca sa nu trebuiasca sa te mint si sa iti spun ca sunt bine.

Si am inteles ca adevarul nu trebuie sa doara. Adevarul e ceva ce spui atunci cand vrei sa fie totul usor.
Uitasem asta si mi-a zis cineva la un moment dat:
- In lumea mea. lucrurile sunt simple.

Si mi-am amintit ca si la mine a fost la fel multa vreme. Simplu. Spune-mi cand o dau in bara si am sa iti explic de ce sau am sa imi cer scuze. Si eu o sa iti spun si o sa ramanem prieteni.  Spune-mi cand te doare si nu ma judeca daca nu pot sa ghicesc mereu singura. Spune-mi cand ai nevoie de ajutor si nu ma lasa sa presupun nimic.

Suna-l si spune-i ca il iubesti.

Suna-l si spune-i ca te-a ranit.

Suna-l si spune-i orice dar VORBESTE.

No comments:

Post a Comment