Monday 9 March 2015

Shaorma trip

Aţi văzut probabil imagini dintr-alea cu "Your brain on meth" sau "Your brain on weed" etc. Mai jos o să vă povestesc ce se întâmplă cu creierul meu pe ... şaorma.
Artist Bryan Lewis Saunders
draws himself while on various drugs.
Source

Mă cheamă Daiana şi o dată la un an, mănânc şaorma. Ca aseară, de exemplu. Mănânc şaorma pe la 8 seara, beau un suc, mai citesc vreo trei ore, mă culc.

Visez.

O sală de clasă din copilărie, cu bănci de lemn scrijelite şi abuzate, cu scaune de-alea pe balama care-ţi dau peste picioare când de ridici. Eu, profesoară de franceză. Elevii, o adunătură de personaje care  nu au ce căuta împreună: foşti elevi (care nu au fost în aceeaşi clasă), foşti colegi de-ai mei din şcoală, prieteni de vârsta mea, vecini, random people all around. Încerc ceva cu je m'appelle... dar mă prind repede că ăştia au nivele atât de diferite încât e imposibil de ţinut o lecţie. Plus, nici nu pare să-i intereseze prea tare limba lui Voltaire.

Story Cubes
- OK, zic, hai să ne jucăm ceva.

Un băiat care mi-a fost elev cândva (acu e la facultate) mă întreabă dacă am Story C
ubes la mine, ca să facem o poveste.

-Nu, le-am uitat, dar inventăm ceva.

Scriu A pe tablă, cu creta şi le zic:

- Let's make music! (de precizat că visul era în mare parte în engleză) Make up the name of an artist, a song, and their style, all starting with the letter A. For example, Artist: Awkard Animals, Title:  Abomination (zic şi mă uit să văd dacă e vreun fan Dune în sală). Pe urmă continuăm cu celelalte litere.

- Şi la style ce scriem, că nu sunt destul genuri de muzică, pentru toate literele.

Primul de la dreapta, Ronnie Wood,
seamănă cel mai bine cu elevul meu.
- Păi, puneţi AC/DC. Adică formaţia voastră cântă în stilul lui AC/DC.

Pe rândul de la geam, cam prin banca a treia, unul dintre băieţii de la Rolling Stones (!) zice:

- Păi îţi dai seama că eu o să fiu foarte bun la jocul ăsta.
- N-are nimic, îi zic, îi ajuţi şi pe colegii tăi.

Aşa deci, l-am pus la punct.

Azi nu am avut timp, dar mâine trec pe la Şaormerie să-l întreb pe băiatul ăla ce combinaţie de sosuri mi-a pus. Cheaper than most trips.


No comments:

Post a Comment