Wednesday 8 August 2012

Arheologie de suflet- August 2008

Hârtia mea de pergament, hârtia de mea de pergament ...


Am urlat disperat,

Am alergat

Să răspund la un idiot de telefon.

N-am ton.

Au sunat doar să vadă dacă-s vie,

Dacă mai au de unde exploata chirie,

Chirie ca să-mi ţină sufletul aici, de pomană,

Chirie ca să nu mă cred o doamnă,

Chirie ca să-mi treacă aerele de provincial,

Ştii bine că n-ai să mai scapi curând din furnal.



Hârtia mea de pergament,

Am să mă iert.

Am să mă duc iar la Matache sau la Progresul

De unde mi-am luat anul trecut chiloţii şi fesul

Şi am să-mi fac o plăcere cu nişte pantofi de la second-hand.

„Am să mă iert , şi-apoi am să mă pierd” ….



Hârtia mea de pergament,

Am îndesat-o în sertar.

Are să sară iar şi iar

Când am să vreau să fiu normal.

Să-mi amintesc

Că pentru a iubi plătesc

Şi pentru a trăi plătesc

Şi alţii mă plătesc la rândul lor;

Că am ajuns un impostor

Închis în carapacea asta de copil cuminte

Şi el mă minte,

Şi eu mă mint.

Hârtia mea de pergament…

No comments:

Post a Comment