Sunday 15 July 2012

Numele lui

Fix acum 10 ani, intr-un caiet jumulit ce tinea loc de jurnal, imi citeam destinul in jocuri cretine.
Hai, faceti pe seriosii si spuneti-mi ca voi n-ati incercat niciodata Alfabetul iubirii, sau lista aia cu orele fixe, daca te uiti la ceas la nu stiu care ora, inseamna ca te iubeste, te doreste, te cauta, te uraste, dupa caz. 
Mai ciudat e ca eu aveam vreo doua variante de alfabetul iubirii si imi dateau rezultate contradictorii, dar le foloseam pe ambele si incercam sa trag concluziile la mijloc. 

Asadar, pe 14 iulie 2002:
  • Am stranutat la 11.15 = o veste rea sau o petrecere
  • Alfabetul iubirii (varianta 1) - fara numele lui, sa nu se supere cititorii
  1. Ma va parasi
  2. Si-ar da viata pentru mine
  3. O sa ne intalnim
  4. Fara mine nu poate trai
  5. Ma iubeste
  6. Imi va cere prietenia
  • Alfabetul iubirii (varianta 2)
  1. Vrea sa ma vada
  2. Vrea sa nu-l uit
  3. Voi primi o scrisoare
  4. Ii place gura mea
  5. Ma iubeste
  6. Sunt departe de el
Ce ratam sa observ pe vremea aia era faptul ca numele lui era acelasi pentru toata lumea si ca orice fiinta de pe pamantul asta ar fi avut exact aceleasi rezultate. Ceea ce nu inseamna ca el iubea tot mapamondul, din contra, sau ca am primit vreodata o scrisoare de la el. 
(De fapt am primit, dar era pentru referinta, nu era pentru mine.)

No comments:

Post a Comment